Vnímání učitelské profese samotnými učiteli a veřejností – Bc. Kristýna SABÁČKOVÁ
Bc. Kristýna SABÁČKOVÁ
Diplomová práce
Vnímání učitelské profese samotnými učiteli a veřejností
The perception of teaching as a profession: The attitudes of teachers and the public
Anotace:
Diplomová práce pojednává o vnímání učitelské profese očima vybraných učitelů 2. stupně základní školy a zároveň přináší informace o pohledu na učitelské povolání ze strany oslovených zástupců z řad veřejnosti. V teoretické části jsou na základě odborné literatury zpracovány informace, které se týkají učitelské profese a aktuální situace ve školství z hlediska prestiže učitelské profese, feminizace …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the perception of the teaching profession through the eyes of selected teachers of the 2nd level of primary school and at the same time brings information about the view of the teaching profession by the addressed representatives of the public. In the theoretical part, on the basis of professional literature, information is processed concerning the teaching profession …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Luboš Krninský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SABÁČKOVÁ, Kristýna. Vnímání učitelské profese samotnými učiteli a veřejností. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / ČJn-OVan
Práce na příbuzné téma
-
Profese učitele 1. stupně ZŠ z pohledu učitelů a veřejnosti
Kateřina Kynická -
Sebepojetí učitelské profese z pohledu učitelů na 1. stupni základní školy
Kateřina Barešová -
Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů
Eliška Marková -
Mezigenerační přenos učitelské profese v rodině
Karolína Bugajová -
Učitelská profese pohledem začínajících učitelů
Tereza Bruknerová -
Příčiny opouštění učitelské profese začínajícími učiteli
Aneta Kladivová -
Prestiž učitelské profese očima jejich představitelů
Tereza Pavlíčková -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová
Název
Vložil
Vloženo
Práva