Bc. Kristina Oubrechtová

Diplomová práce

Řízení značky rodinné firmy

Brand Management of Family Company
Anotace:
V závěrečné práci je opodstatněna úloha marketingového řízení značky rodinného podniku na základě inspirace z vědeckých publikací a aplikací do zvoleného a analyzovaného podniku.
Abstract:
Purpose of the thesis is to substantiate a role of the marketing management of a family company brand inspired by scientific publications and its application to a selected and previously analysed company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Patricia Jakešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní