Bc. Kristina Oubrechtová
Master's thesis
Řízení značky rodinné firmy
Brand Management of Family Company
Abstract:
V závěrečné práci je opodstatněna úloha marketingového řízení značky rodinného podniku na základě inspirace z vědeckých publikací a aplikací do zvoleného a analyzovaného podniku.Abstract:
Purpose of the thesis is to substantiate a role of the marketing management of a family company brand inspired by scientific publications and its application to a selected and previously analysed company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/odspg/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Patricia Jakešová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Projekt budování obchodní značky Zina
Martina Kostková -
Projekt budování obchodní značky Zina
Martina Kostková -
Špecifiká marketingu veľkoobchodov so zameraním na súčasné marketingové trendy B2B prostredia
Denis Gondek -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Trendy v marketingové komunikaci a jejich implementace do praxe Emco spol. s.r.o.
Tomáš Mráz -
Trendy marketingové komunikace v bankovním sektoru
Monika Bílá -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v direct marketingu a jejich aplikace na konkrétní e-shop
Štěpán Frank