Řízení značky rodinné firmy – Bc. Kristina Oubrechtová
Bc. Kristina Oubrechtová
Diplomová práce
Řízení značky rodinné firmy
Brand Management of Family Company
Anotace:
V závěrečné práci je opodstatněna úloha marketingového řízení značky rodinného podniku na základě inspirace z vědeckých publikací a aplikací do zvoleného a analyzovaného podniku.Abstract:
Purpose of the thesis is to substantiate a role of the marketing management of a family company brand inspired by scientific publications and its application to a selected and previously analysed company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/odspg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Patricia Jakešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Projekt budování obchodní značky Zina
Martina Kostková -
Projekt budování obchodní značky Zina
Martina Kostková -
Špecifiká marketingu veľkoobchodov so zameraním na súčasné marketingové trendy B2B prostredia
Denis Gondek -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Trendy v marketingové komunikaci a jejich implementace do praxe Emco spol. s.r.o.
Tomáš Mráz -
Trendy marketingové komunikace v bankovním sektoru
Monika Bílá -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v direct marketingu a jejich aplikace na konkrétní e-shop
Štěpán Frank