Theses 

Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME). – Bc. Darya Ussatova

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Bc. Darya Ussatova

Bakalářská práce

Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).

Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).

Abstract: The purpose of the thesis is to identify a complex of marketing communications for promotion of subjects of small and medium enterprises, goods and services on the Internet on the basis of development of integrated marketing communications and system approaches to an assessment of their efficiency. The thesis contains the main conditions for development of subjects of small and medium business connected, first of all, with forming of aspects of marketing promotion on social networks. In the final part of the thesis, on the basis of the conducted research and analysis data the author presents his proposals for the development of efficiency of social networks in marketing and shows them in the context of new economic transformations and reforms.

Keywords: Marketing, social, networks, advertising, enterprises, internet, promotion.

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 16. 2. 2019 23:20, 7. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz