Karolína Otipková

Bakalářská práce

The Construction of Ideal Beauty in Cosmetic Advertising: A Discourse Analysis

The Construction of Ideal Beauty in Cosmetic Advertising: A Discourse Analysis
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the issue of construction of ideal beauty in cosmetic advertisements in women's fashion magazines, namely in the British editions of the fashion magazine Elle and Vogue. In the theoretical part are explained key terms, such as discourse, discourse analysis and advertisement. The following part is about persuasive strategies that advertisements in the fashion magazines …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vytváření ideálu krásy v kosmetických reklamách v módních časopisech pro ženy, konkrétně v britských vydání časopisů Elle a Vogue. V teoretické části jsou vysvětleny klíčové pojmy, jako je diskurz, diskurzivní analýza a reklama. Poté jsou definovány přesvědčovací strategie, které reklamy využívají. Práce se zaměřuje jak na vizuální efekty, tak na verbální …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Dita Trčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Otipková, Karolína. The Construction of Ideal Beauty in Cosmetic Advertising: A Discourse Analysis. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi