Jan Dušek
Bakalářská práce
Vývoj 2D hry s využitím Unity enginu
Development of 2D game using Unity engine
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o tématu vývoje počítačových her. Kromě počítače představuje i ostatní oblíbené platformy a zároveň přibližuje základní pojmy v oblasti videoher. V první části jsou představeny kromě Unity enginu i další možné technologie pro tvorbu videoher a následné jejich porovnání. Práce rozebírá různé dimenze prostoru, jejich kombinace a poté konkrétní příklady. Dále je v práci popsán …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the development of computer games. Apart from the computers, it also introduces other popular platforms as well as the basic terms of the area of video games. The first part is not related only to the Unity Engine but also additional possible technologies for the development of the video games together with their comparison. The thesis describes different dimensions and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12785
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Michal Macinka
- Oponent: doc. Ing. Filip Malý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel -
Scalable Mobile Game Architecture: Design and Development
Volodymyr Pukha -
Development process of a successful indie game
Dennis Fischer -
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel -
IT podpora GDD (Game design document)
Mikhail Litvinov -
Materiální a abstraktní limitní faktory game designu a jejich vliv na popularitu hry v rámci hráčské komunity
Filip Daňhel -
Herní design v praxi: implementace hry a principy herního designu
Lukáš Pařil -
Terminology in the Videogame Industry and the Gaming Community
Dominik Birka
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
5. 6. 2021
Kohout, J.
5. 6. 2021