Rozvoj spolupráce prostřednictvím dramatické výchovy u sluchově postižených žáků středních škol – Michaela Sivčáková
Michaela Sivčáková
Bakalářská práce
Rozvoj spolupráce prostřednictvím dramatické výchovy u sluchově postižených žáků středních škol
Development of cooperation through drama education for hearing impaired students of secondary schools
Anotace:
Bakalářská práce "Rozvoj spolupráce prostřednictvím dramatické výchovy u sluchově postižených žáku středních škol" se zabývá rozvojem spolupráce a empatie skrze metody a techniky dramatické výchovy u studentu středních škol s celou škálou sluchového postižení.Abstract:
The Bachelor thesis “Development of cooperation through drama education for hearing impaired students of secondary schools” deals with the development of cooperation and empathy through methodology and techniques of drama education for students of secondary schools with various levels of hearing impairment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/h3khz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: prof. PhDr. Veronika Broulíková
- Oponent: prof. Mgr. Zoja Mikotová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SIVČÁKOVÁ, Michaela. \textit{Rozvoj spolupráce prostřednictvím dramatické výchovy u sluchově postižených žáků středních škol}. Online. Bakalářská práce. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, Divadelní fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/4c6eq2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/h3khz/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Výchovná dramatika pro Neslyšící
Práce na příbuzné téma
-
Výchova ke zdraví u sluchově postižených žáků formou dramatické výchovy
Aneta Hegyiová -
Meditativní prvky v dramatické výchově sluchově postižených dětí
Nikola Váňová -
Funkce loutky v dramatické výchově pro sluchově postižené děti
Aneta Hegyiová -
Hudebně-dramatická výchova u žáků se sluchovým postižením
Barbora ČIPEROVÁ -
Výuka předmětu hudebně dramatická výchova na školách pro žáky se sluchovým postižením
Anna MLÝNSKÁ -
Budování tolerance u sluchově postižených dětí pomocí dramatické výchovy
Barbora Dohnalová -
Dramatická výchova jako determinanta vzájemného vztahu slyšících a neslyšících
Mariana Koutská -
Specifika a možnosti dramatické výchovy v mezigenerační skupině osob se sluchovým postižením
Kristýna Pavlů