Using Graphic Novels with Pupils at Upper Primary School – Bc. Tereza Vondráčková
Bc. Tereza Vondráčková
Master's thesis
Using Graphic Novels with Pupils at Upper Primary School
Using Graphic Novels with Pupils at Upper Primary School
Anotácia:
Diplomová práce „Používání grafických novel s dětmi na druhém stupni základní školy“ se zaměřuje na děti ve věku od 13ti do 15ti let a jakým způsobem je možné tuto cílovou skupinu motivovat ke čtení mimo školní prostředí. Pro tento účel jsem si vybrala grafické novely (nový fenomén mezi knihami pro adolescenty), které by mohly čtenáře zaujmout a motivovat ke čtení. První část diplomové práce se zabývá …viacAbstract:
The Diploma thesis “Using graphic novels with children at upper-primary school” focuses on children from 13 to 15 years and how we could motivate them to read outside of school. For this purpose I have chosen graphic novels (a new phenomenon among books for teenagers) that should help us to catch children’s attention and encourage them to read. The first part of my work introduces children at upper …viacKeywords
adolescent role učitele literatura motivace čtení anglický jazyk literatura v hodině angličtiny metody a přístupy komiks grafické novely aktivity před/během a po čtení akční výzkum teenage learner the role of a teacher literature motivation English language literature in the ESL classroom methods and approaches comics graphic novels pre-reading/ while-reading/ after-reading activities action research
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jrbko/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2012
- Vedúci: Mgr. Naděžda Vojtková
- Oponent: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Reading-related activities in Motivate! 1 and Project Explore 1 textbooks
Kateřina Butalová -
Implementation of QR Codes Into an Upper-Secondary ESL Classroom and Its Impact on the Students’ Perceptions and Engagement
Vít Dostál -
Literatura pro mládež s tematikou holokaustu v recepci žáků základní školy (Morris Gleitzman - Kdysi, John Boyne - Chlapec v pruhovaném pyžamu)
Andrea STRÁNÍKOVÁ -
Didaktické využití strukturalistické interpretace textu v povídkové tvorbě K. V. Raise
Anna Kovalská -
Tematika smrti v dětské literatuře. Didaktické využití v hodinách ČJL na ZŠ.
Petra MASOPUSTOVÁ -
Ambivalence a kontrasty jako základní prvek v tvorbě Ivana Alexandroviče Gončarova (praktická aplikace v hodinách světové literatury)
Martin BARTOŠEK -
Práce s textem v hodinách českého jazyka a literatury v 6. ročníku ZŠ
Kristýna Matysová -
Motiv traumatu v dílech vybraných autorek současné české psychologické prózy: interpretace a didaktické využití v hodinách českého jazyka a literatury na střední škole
Markéta MACHÁŇOVÁ