Návrh vizuální identity restaurace včetně přesahu do elektronických médií – Ondřej HOMOLKA
Ondřej HOMOLKA
Bachelor's thesis
Návrh vizuální identity restaurace včetně přesahu do elektronických médií
Visual Identity of a Restaurant Including Application of Electronic Media
Abstract:
Tématem mojí bakalářské práce je návrh vizuální identity restaurace s přesahy do elektronických médií. V teoretické části jsem nastínil problematiku vizuální identity obecně, zabýval jsem se jejím zpracováním. Zmapoval jsem situaci na trhu a ujasnil si aktuální trendy, které jsem posléze aplikoval v praktické části.Abstract:
The theme of my bachelors thesis is design of visual identity of restaurant including overlap in electronic media. In the first part I showed problems of identity in general and then how its made. I mapped situation on market, find current trends and used them in practical part of my thesis.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015
Accessible from:: 15. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: MgA. Václav Skácel
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOMOLKA, Ondřej. \textit{Návrh vizuální identity restaurace včetně přesahu do elektronických médií}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/4co0b9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOMOLKA, Ondřej. Návrh vizuální identity restaurace včetně přesahu do elektronických médií. Zlín, 2015. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Digital Design
Theses on a related topic
-
Vizuální identita gastronomického podniku
Hana VYSLOUŽILOVÁ -
Vizuální identita existujícího subjektu nebo neziskové organizace
Tomáš HOLUB -
VIZUÁLNÍ IDENTITA EXISTUJÍCÍHO SUBJEKTU
Nina KOMŮRKOVÁ -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Jakub Málik -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Svatopluk Čech -
Strategie řízení image značky banky
Jana Kňažko -
Rozbor image vybrané značky
David Mráz