Ondřej HOMOLKA

Bachelor's thesis

Návrh vizuální identity restaurace včetně přesahu do elektronických médií

Visual Identity of a Restaurant Including Application of Electronic Media
Abstract:
Tématem mojí bakalářské práce je návrh vizuální identity restaurace s přesahy do elektronických médií. V teoretické části jsem nastínil problematiku vizuální identity obecně, zabýval jsem se jejím zpracováním. Zmapoval jsem situaci na trhu a ujasnil si aktuální trendy, které jsem posléze aplikoval v praktické části.
Abstract:
The theme of my bachelors thesis is design of visual identity of restaurant including overlap in electronic media. In the first part I showed problems of identity in general and then how its made. I mapped situation on market, find current trends and used them in practical part of my thesis.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015
Accessible from:: 15. 5. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: MgA. Václav Skácel

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HOMOLKA, Ondřej. Návrh vizuální identity restaurace včetně přesahu do elektronických médií. Zlín, 2015. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Digital Design