Návrh vizuální identity restaurace včetně přesahu do elektronických médií – Ondřej HOMOLKA
Ondřej HOMOLKA
Bakalářská práce
Návrh vizuální identity restaurace včetně přesahu do elektronických médií
Visual Identity of a Restaurant Including Application of Electronic Media
Anotace:
Tématem mojí bakalářské práce je návrh vizuální identity restaurace s přesahy do elektronických médií. V teoretické části jsem nastínil problematiku vizuální identity obecně, zabýval jsem se jejím zpracováním. Zmapoval jsem situaci na trhu a ujasnil si aktuální trendy, které jsem posléze aplikoval v praktické části.Abstract:
The theme of my bachelors thesis is design of visual identity of restaurant including overlap in electronic media. In the first part I showed problems of identity in general and then how its made. I mapped situation on market, find current trends and used them in practical part of my thesis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOMOLKA, Ondřej. \textit{Návrh vizuální identity restaurace včetně přesahu do elektronických médií}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/4co0b9/.
Jak správně citovat práci
HOMOLKA, Ondřej. Návrh vizuální identity restaurace včetně přesahu do elektronických médií. Zlín, 2015. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design
Práce na příbuzné téma
-
Firemní identita (redesign) restaurace "A - plus"
Marharyta Shendryk -
Vizuální identita gastronomického podniku
Hana VYSLOUŽILOVÁ -
Vizuální identita existujícího subjektu nebo neziskové organizace
Tomáš HOLUB -
VIZUÁLNÍ IDENTITA EXISTUJÍCÍHO SUBJEKTU
Nina KOMŮRKOVÁ -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Jakub Málik -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Svatopluk Čech -
Strategie řízení image značky banky
Jana Kňažko