Bc. Veronika Tranová

Master's thesis

Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky

A proposal of activities for customer relationship development and management
Abstract:
Na oblast péče o zákazníky jsou kladeny stále vyšší nároky. Řízením vztahů se zákazníky dosahuje firma nejen jejich pozitivní a loajální odezvy, ale i kladné finanční bilance, která je pro firmu klíčová. Diplomová práce je zvolena v důsledku aktuálnosti této problematiky. V závěrečné práci se shromáždí teoretické informace, na jejichž základě se zpracuje praktická část. Vybraná firma bude analyzována …more
Abstract:
On customer care are increasing demands. Customer relationship management company achieves not only their loyal and positive response, but also the positive financial balance, which is crucial for the company. The thesis is chosen due to the topicality of this issue. In this paper, theoretical gather information on the basis of is treated with a practical part. The selected firm will be analyzed empirical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Ing. Eva Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní