Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky – Bc. Veronika Tranová
Bc. Veronika Tranová
Master's thesis
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
A proposal of activities for customer relationship development and management
Abstract:
Na oblast péče o zákazníky jsou kladeny stále vyšší nároky. Řízením vztahů se zákazníky dosahuje firma nejen jejich pozitivní a loajální odezvy, ale i kladné finanční bilance, která je pro firmu klíčová. Diplomová práce je zvolena v důsledku aktuálnosti této problematiky. V závěrečné práci se shromáždí teoretické informace, na jejichž základě se zpracuje praktická část. Vybraná firma bude analyzována …moreAbstract:
On customer care are increasing demands. Customer relationship management company achieves not only their loyal and positive response, but also the positive financial balance, which is crucial for the company. The thesis is chosen due to the topicality of this issue. In this paper, theoretical gather information on the basis of is treated with a practical part. The selected firm will be analyzed empirical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b29o0/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Eva Matoušková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková