Martin Kožušník

Bachelor's thesis

Analýza vybraného segmentu ICT: analýza trhu e-commerce

Analysis of the e-Commerce market
Anotácia:
Práce je zaměřena na analýzu trhu e-Commerce v "širokém" pojetí. Hlavním cílem práce je poskytnout komplexní pohled na trh e-Commerce v segmentech B2B, B2C, C2C, C2B včetně e-Commerce placených a open source platforem. Vystihnout současný stav trhu a lídry v jednotlivých segmentech. K vytvoření analýzy byly použity volně dostupné analýzy analytických společností (např. Euromonitor, Goldman Sachs, internetretailer …viac
Abstract:
This work focuses on market analysis of e-Commerce in the "broad" concept. The main goal is to provide a comprehensive view of e-Commerce market in segments B2B, B2C, C2C, C2B including paid and open source e-Commerce platforms. Capture the current state of market leaders in various segments. The analysis used a freely available analysis published by analytical (eg Euromonitor, Goldman Sachs, internetretailer …viac
 

Kľúčové slová

e-shop e-Commerce B2C C2C B2B
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
  • Vedúci: Jan Pour
  • Oponent: Ota Novotný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33085