Vizuální román v kontextu japonské společnosti – Bc. Julie Doleželová
Bc. Julie Doleželová
Bakalářská práce
Vizuální román v kontextu japonské společnosti
Visual novel in the context of Japanese society
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vizuální román, tedy formát digitální hry, který v Japonsku vychází v hojném počtu a u cílové skupiny hráčů je populární, na Západ ovšem v oficiálním překladu téměř vůbec neproniká. Cílem práce je vizuální román popsat, stanovit, co je pro něj typické a jak je možné ho definovat. Následně se práce za pomoci analýzy dostupných zdrojů snaží vysvětlit, proč je tento …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the visual novel, a format of digital games, which is produced in Japan in large numbers and is popular among the target group of players, even though there are not many official translations in the West. The aim is to describe visual novel, to determine what is typical for it and how it can be defined. Subsequently, by analyzing available resources, the work aims to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uqdhv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
- Vedoucí: Mgr. Marek Mikeš
- Oponent: Mgr. Zuzana Kubovčáková, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Japanistika