Přínosy a rizika individuální integrace žáka s pohybovým postižením do běžné třídy ZŠ – Simona CHALOUPKOVÁ, DiS.
Simona CHALOUPKOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Přínosy a rizika individuální integrace žáka s pohybovým postižením do běžné třídy ZŠ
The benefits and risks of the individual integration of a student with a motoric handicap into a common class
Anotace:
Za posledních 10 let vnímám na sobě i ve veřejném mínění vnímám neuvěřitelný vývoj a posun v oblasti začleňování minoritní skupiny jedinců s tělesným postižením do majoritní společnosti. Velký kus cesty vstříc inkluzi jedinců s tělesným postižením je za námi, ale domnívám se, že kus cesty nám stále ještě zbývá, každému coby jednotlivci i celé společnosti coby celku. Práce se snažila zmapovat a zjistit …víceAbstract:
In the last ten years, I have become aware of the continuous effort to include the physically challenged into the majority society. Nevertheless, I think there still remains much to be done in this area, by individuals as well as by the entire society. This thesis makes an effort to find out about the status of a physically challenged pupil as a member of a social group of peers in the interaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Josef Slowík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHALOUPKOVÁ, Simona. \textit{Přínosy a rizika individuální integrace žáka s pohybovým postižením do běžné třídy ZŠ}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/4cytuq/.
Jak správně citovat práci
CHALOUPKOVÁ, Simona. Přínosy a rizika individuální integrace žáka s pohybovým postižením do běžné třídy ZŠ. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Školní třída jako sociální prostředí pro děti předškolního věku
Zuzana KRATOCHVÍLOVÁ -
Role školní třídy jako sociální skupiny
Stanislava Navrátilová -
Sociometrie jako nástroj učitele pro odhalení vrstevnických vztahů u žáků druhého stupně ZŠ
Andrea DOFFKOVÁ -
Třída jako sociální skupina
Jitka TRÖSTLOVÁ -
Třída mateřské školy jako sociální skupina
Šárka ŘEŽÁBOVÁ -
Dopad integrace žáka s PAS na třídu jako sociální skupinu
Barbora HOLMANOVÁ -
Třída jako sociální skupina, možnosti a způsoby ovlivňování vývoje vztahů
Alena Veselá -
Třída jako sociální skupina, možnosti a způsoby ovlivňování vývoje vztahů
Alena Vodičková