Ing. David SOUSEDÍK

Bakalářská práce

Progresivní přístupy a metody přípravy pracovníků na manažerskou kompetentnost ve firmě Delphi Czech Republic, k.s.

Progressive approaches and methods in preparing staff for managerial competence in the company Delphi.
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám sedmi pohledy na manažerskou kompetentnost. Definuji pojmy kompetentnost a vzdělávání. Zaměřuji se na zvyšování kvalifikace pracovníků a rozvoj manažera. V praktické části představuji metodu Six Sigma jako hlavní nástroj na zvyšování manažerské kompetentnosti ve firmě Delphi. Provedu podrobnou analýzu této metody a zaměřím se na vyhodnocení úrovně manažerské kompetentnosti …více
Abstract:
In bachelor thesis I deal with seven views on managerial competence. I define the terms competence and education. I focus on raising staff qualification and manager {--} growth. In the practical part I introduce method Six Sigma as a main instrument for raising managerial competence in the company Delphi. I also accomplish a full analysis of this method and I assess the level of managerial competence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Zveřejnit od: 20. 5. 2005
Identifikátor: 1686

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2005
  • Vedoucí: prof. Ing. Ján Porvazník, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SOUSEDÍK, David. Progresivní přístupy a metody přípravy pracovníků na manažerskou kompetentnost ve firmě Delphi Czech Republic, k.s.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.