Bc. Veronika Pilátová

Bakalářská práce

Steve Jobs a jeho vliv na vývoj marketingové komunikace

Steve Jobs and his Influence on Marketing Communication Development
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá společností Apple a jeho manažerem Stevem Jobsem. Text je rozdělen do několika hlavních kapitol, které se této problematice detailně věnují. V první kapitole se věnuji především teoretickému výkladu a vysvětlení významu marketingový komunikační mix. Druhá (praktická) kapitola je orientována na marketing a nástroje marketingové komunikace společnosti Apple, a to především …více
Abstract:
This bachelor thesis is dedicated to Apple Inc. and its manager Steve Jobs. The thesis is divided in a few main chapters which analyse this topic in detail. First part is devoted to the theoretical interpretation of marketing communication mix meaning. The second (practical) chapter is oriented on marketing and marketing communication tools of Apple Inc., mainly on advertising, personal sale, sales …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace