Employer branding a náborová strategie opatrovate dětí do aupair agentury Dietok Prizeračky – Bc. Michaela Eliášová
Bc. Michaela Eliášová
Master's thesis
Employer branding a náborová strategie opatrovate dětí do aupair agentury Dietok Prizeračky
Employer Branding and Recruitment Strategy of Babysitters for Aupair Agency Dietok prizeračky
Anotácia:
Diplomová práca sa zaoberá navrhnutím komunikácie značky zamestnávateľa, konkrétne agentúry, ktorá rodinám sprostredkováva opatrovateľky detí s rešpektujúcim prístupom. Práca je rozdelená do troch častí, obsahuje teoretickú, praktickú a projektovú časť. V teoretickej časti sú prestavené a vysvetlené východiská práce, rozoberané témy sú napríklad nábor študentov do zamestnania, rešpektujúci prístup …viacAbstract:
The diploma thesis deals with designing the communication of the employer's brand, specifically an agency that provides families with babysitters with a respectful approach. The work is divided into three parts, it contains a theoretical, practical and project part. In the theoretical part, the basic work is reconstructed and explained, the discussed topics are, for example, the recruitment of students …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ELIÁŠOVÁ, Michaela. \textit{Employer branding a náborová strategie opatrovate dětí do aupair agentury Dietok Prizeračky}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/4dc0s8/.
Jak správně citovat práci
Eliášová, Michaela. Employer branding a náborová strategie opatrovate dětí do aupair agentury Dietok Prizeračky. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.