Aktuální stav a předpokládaný vývoj tiskových médií a rádií v České republice – Mgr. Petr Majerik
Mgr. Petr Majerik
Diplomová práce
Aktuální stav a předpokládaný vývoj tiskových médií a rádií v České republice
Current status and expected future development of the print and radio media in the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce částečně navazuje na problematiku, které jsem se věnoval už v mé práci bakalářské. Jednalo se o přehled hlavních typů offline médií a perspektivy jejich vývoje. Jako nejvíce „ohrožený“ typ médií se na základě mých zjištění jevila tisková média a rádia. Těm se tedy nyní věnuji podrobněji. I proto, že dobu „kovidovou“ nyní vystřídala doba „válečná“, která může mít obdobný nebo …víceAbstract:
This diploma thesis partially builds on the issues I have already dealt with in my bachelor thesis. It was an overview of the main types of offline media and perspectives of their development. Based on my findings, print media and radio appeared to be the most "vulnerable" type of media. So, I am now going into these in more detail. One of the reasons is that the "Covid" era has now been replaced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Nikola Chrenčíková Pařízková, Ph.D.
- Oponent: Ladislav Pátík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vývoje preferencí investic zadavatelů reklamy do jednotlivých mediatypů v ČR
Lucia Tomanová -
Analýza současných a budoucích trendů televizní reklamy
Dan Vitvera -
Problematika skryté reklamy v médiích
Lucie Kašparová -
Prostředky a charakterizace reklamy a její srovnání v tiskových on-line médiích
David Foglar -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Psychologické aspekty reklamy
Pavla POSPÍŠILOVÁ -
Hlavní subjekty na mediálním trhu ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje
Aneta Havlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva