Strategická analýza konkrétního elektronického tržiště – Bc. Jaroslava Hybnerová
Bc. Jaroslava Hybnerová
Diplomová práce
Strategická analýza konkrétního elektronického tržiště
Strategical analysis of the electronic marketplace
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Strategická analýza konkrétního elektronického tržiště“ je analýza současného stavu elektronických tržišť v České republice a následně konkrétního elektronického tržiště. První teoretická část práce podává vysvětlení teoretických východisek elektronického obchodování, následně přibližuje aktuální legislativu v České republice a na závěr stručně nastiňuje stav elektronického …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis “Strategical analysis of the electronic marketplace” is to analyze the current state of electronic marketplaces in the Czech Republic and, subsequently, the current state of a specific electronic marketplace. The first part provides an explanation of the theoretical base for e-commerce, followed by a description of the current legislation in the Czech Republic, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ycpls/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2013
- Vedoucí: Ing. Michal Kozub
- Oponent: Ing. Ondřej Melichar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zadávání veřejných zakázek přes elektronická tržiště veřejné správy se zaměřením na veřejné zakázky malého rozsahu
Helena Minaříková -
Veřejné zakázky, elektronická tržiště veřejných zakázek
Šárka Polanská -
Veřejné zakázky na nákup ICT vybavení orgánem veřejné správy
Radek Skoumal -
Veřejné zakázky malého rozsahu prostřednictvím elektronických aukcí ve zdravotnictví
Karolína Heřmánková -
Does central digitalization support the private business? Do we need the Ministry for digitalization?
Madina Atabaeva -
Online marketing strategy of an international business
Nikola Hořejšová -
E-business v teorii a praxi
David Hrachovec -
The business value and influence of UX and UI principles in e-commerce
Valeriya Nekhymchuk