Bc. Lenka Kuželová
Master's thesis
Strategie řízení značky
Strategic brand management
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou Strategického řízení značky. Vychází z teoretických poznatků, které jsou vysvětleny v první části této práce. Je popsán pojem značka, vymezen význam značky pro marketing a proces strategického řízení značky. Diplomová práce se zaměřuje na značku potravinového řetězce Lidl v České republice. Praktickou část práce tvoří představení značky Lidl a provedení dotazníkového …moreAbstract:
The diploma thesis deals with issues of Brand Management Strategy. It is based on theoretical knowledge, explained in the first part of the thesis. Theoretical part describes the term brand and defines the importance of a brand for marketing and brand management strategy process. The diploma thesis is focused on the brand of the food chain Lidl Czech Republic. The practical part focuses on introduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2015
Accessible from:: 21. 12. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kuželová, Lenka. Strategie řízení značky. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.12.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 12. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Strategické řízení značky
Lucie Radačovská -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights