Role kameramana při vizuální adaptaci PC her a výhody Virtual Production v praxi – BcA. Norbert Pokorný
BcA. Norbert Pokorný
Diplomová práce
Role kameramana při vizuální adaptaci PC her a výhody Virtual Production v praxi
The Role of the Cinematographer in the Visual Adaptations of Video Games and the Advantages of Virtual Production in Practice
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá ovlivňováním práce kameramana současnými technologiemi z herního průmyslu. Cílem je najít, jakou výhodu může mít kameraman, který hraje počítačové hry a jak dokáže tyto hry zpracovat v rámci filmové adaptace při zachování obrazově-dramaturgického vyprávění. Druhým cílem je popsat fungování LED technologie, která vytváří vizuální prostor pomocí herních enginů v reálném …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the influence of current technologies from the gaming industry on the work of a cameraman. The goal is to find out what advantage a cameraman who plays computer games can have and how he can process these games within the framework of a film adaptation, while maintaining a visual-dramaturgical narrative. The second goal is to describe the operation of LED technology, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POKORNÝ, Norbert. \textit{Role kameramana při vizuální adaptaci PC her a výhody Virtual Production v praxi}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/4dhrnp/.
Jak správně citovat práci
Pokorný, Norbert. Role kameramana při vizuální adaptaci PC her a výhody Virtual Production v praxi. Zlín, 2022. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Návrh a implementace univerzální architektury pro sběr senzorických dat a automatizaci
Jan Štěpán -
Reálné a virtuální zážitky žáků očima pedagoga
Dušan Brandejs -
Obrazová dramaturgie filmů Stalker a Werckmeisterovy harmonie
Radek Lugsch -
Obrazová dramaturgie studentského filmu Dům č.45
Michal Adam Skokňa -
Obrazová dramaturgie českého gangsterského filmu
Radek Lugsch -
1. Teoretická část: \nl{}Dramaturgie vybraných filmových scén ve vztahu k barvě, světlu a mizanscéně \nl{}2. Praktická část: \nl{}Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera
Dominik Truhlář -
Vývoj obrazové dramaturgie jihokorejské kinematografie na filmech zabývajících se vztahy mezi Jižní a Severní Koreou od 90. let do současnosti
Lucie Marková