Ing. Jana Andrášiková

Master's thesis

Kvantitativní marketingový výzkum

Quantitative marketing research
Anotácia:
Predmetom tejto práce je marketingový výskum mliečnych výrobkov spoločnosti Danone na českom a slovenskom trhu. V prvej časti sú zhrnuté potrebné teoretické poznatky k marketingovému výskumu. V druhej časti je analyzovaná spotreba mliečnych výrobkov na českom a slovenskom trhu a citlivosť spotrebiteľov na rôzne druhy komunikačných nástrojov spoločnosti Danone.
Abstract:
Subject of this thesis is market research of Danone fresh diary products on Czech and Slovak market. The first part of thesis sums up necessary theoretical findings. The second part of thesis analyzes consumption of fresh diary products in Czech and Slovak republic and sensitivity of costumers on various kinds of communication tools of Danone.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2006
  • Vedúci: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Management