Kvantitativní marketingový výzkum – Ing. Jana Andrášiková
Ing. Jana Andrášiková
Diplomová práce
Kvantitativní marketingový výzkum
Quantitative marketing research
Anotace:
Predmetom tejto práce je marketingový výskum mliečnych výrobkov spoločnosti Danone na českom a slovenskom trhu. V prvej časti sú zhrnuté potrebné teoretické poznatky k marketingovému výskumu. V druhej časti je analyzovaná spotreba mliečnych výrobkov na českom a slovenskom trhu a citlivosť spotrebiteľov na rôzne druhy komunikačných nástrojov spoločnosti Danone.Abstract:
Subject of this thesis is market research of Danone fresh diary products on Czech and Slovak market. The first part of thesis sums up necessary theoretical findings. The second part of thesis analyzes consumption of fresh diary products in Czech and Slovak republic and sensitivity of costumers on various kinds of communication tools of Danone.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ll1bm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2006
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
The Use of Shadowing in the Context of Czech Upper Secondary ELT
Annamária Zemanová -
Redesign of the Surveys Title Page and Questionnaire in IS MU
Monika Lucia Jakubcová -
Výskum divákov seriálu Gotham (2014)
Juraj Štecák