Vlasta Hátašová

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie pro značku kondomů RITEX pro český trh

Proposal for marketing strategy of a condom brand, Ritex, to be launched in Czech market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie značky Ritex pro český trh. Jedná se o novou značku na trhu kondomů a lubrikačních gelů. Cílem práce je vytvoření vhodné strategie pro vstup značky na trh, zajištění její konkurenceschopnosti na tomto trhu a zvýšení jejího povědomí. Postup práce zahrnuje analýzu českého trhu kondomů, zhodnocení potenciálu vstupu značky Ritex na tento trh a výzkum …více
Abstract:
This diploma thesis aims to design a marketing strategy for a condom brand named Ritex which is to be launched in the Czech market for condoms and lubricants. The purpose of the thesis is to create an appropriate marketing strategy for market entry which will ensure the brand‘s competitiveness and awareness. The structure of this master thesis includes an analysis of the Czech condom market, together …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2018
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Matěj Vokáč

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72306