Bc. Kateřina ČEPELOVÁ

Master's thesis

Výzkum indoor a outdoor reklamy v nákupním centru

Research of indoor and outdoor advertising in the shopping centre
Anotácia:
Předložená diplomová práce je zaměřena na výzkum indoor a outdoor reklamy ve vybraném nákupním centru. Teoretická část práce obsahuje úvod do out-of-home reklamy, jejího měření a marketingového výzkumu. V empirické části jsou uvedena data získaná metodou pozorování, která charakterizují jednotlivé reklamní nosiče užité v nákupním centru a naměřenou mobilitu. Na základě zpracování zjištěných dat je …viac
Abstract:
Diploma thesis is focused on the research of indoor and outdoor advertising in the chosen shopping centre. The theoretical part contains the introduction to out-of-home advertising, the measurement of out-of-home advertising and the marketing research. The empirical part includes data obtained by observation which characterizes each advertising carrier used in the shopping centre and measured mobility …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČEPELOVÁ, Kateřina. Výzkum indoor a outdoor reklamy v nákupním centru . Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.