Výslovnostní styly RTV reklamních spotů – Bc. Martina BARTONÍKOVÁ
Bc. Martina BARTONÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Výslovnostní styly RTV reklamních spotů
Pronunciation styles of TV and radio advertising
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá výslovnostními styly v televizních a rozhlasových reklamních spotech. Na rozborech aktuálně vysílaných reklamních sděleních je ukázána rozmanitost ve výslovnosti. Díky spojení námětu, hlasu, prostředí a ruchů vzniká mnoho možností dělení vysílaných spotů. K analýze jsou zde použity pouze reklamní spoty vysílané v době večerního zpravodajství na TV Nova a rozhlasové stanici …moreAbstract:
This bachelory work is aimed at pronunciation styles of TV and radio advertising. Variety in pronunciation is shown on current advertisements analysis. Connection of the topic, voice, surroundings and hustles give us many possibilities how we can divide all advertisements. For analysing were used only advertisements which are showing only around evening news on TV Nova and radio station Evropa 2.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Accessible from:: 6. 5. 2005
Identifier:
510
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2005
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BARTONÍKOVÁ, Martina. Výslovnostní styly RTV reklamních spotů. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Využití klasické hudby v reklamě v rádiu a televizi
Barbora Hamáčková -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu
Jan Šplíchal -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný produkt – značku.
Sabina Khodzhaeva -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný pivovar
Tereza Štefková -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro společnost ALPIhome
Sabina Alijagićová -
Reklamní tvorba: Kreativní procesy v průběhu výroby reklamního spotu od první ideji po finální verzi
Agáta Kalvachová -
Použití firemního software ke zkoumání vybraných parametrů reklamních spotů
Alona Ostrenska -
Analýza obsahu reklamního spotu
Ekaterina Khalkhinova