Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness – Artem Ivanov
Artem Ivanov
Bachelor's thesis
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Abstract:
The objective of the bachelor thesis is to evaluate the implementation of pay-per-click strategies for increasing brand awareness online. Effectively, a company operating in the hospitality segment – Mariott, was selected. The sub-goal of the thesis is to propose a strategy involving the pay-per-click strategy for the aforementioned company that will help the organization to become more visible, popular …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedúci: Ing. Kristýna Kučírková, MSc
- Oponent: Martina Jarkovská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
IVANOV, Artem. \textit{Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/4dw1c3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva