Práce učitele s formativním hodnocením na 1. stupni základní školy – Aneta Němcová
Aneta Němcová
Master's thesis
Práce učitele s formativním hodnocením na 1. stupni základní školy
Teacher's Work with Formative Assessment in Primary School
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na práci učitele s formativním hodnocením na 1. stupni základní školy. V rámci teoretické části jsou popsána teoretická východiska formativního hodnocení na základní škole. Cílem empirické části je popsat, jak učitelé pracují s formativním hodnocením na 1. stupni základní školy. Výzkum byl proveden na základě kvalitativního šetření prostřednictvím metod pozorování a rozhovoru …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on teacher's work with formative assessment in primary school. The theoretical part describes the theoretical basis of formative assessment at elementary school. The aim of the empirical part is to describe how teachers work with formative assessment in primary school. The research was conducted in framework of qualitative research methods through observation and interview …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Barbora Petrů Puhrová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Němcová, Aneta. Práce učitele s formativním hodnocením na 1. stupni základní školy. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Zpětná vazba a formativní hodnocení v odborném výcviku elektrotechnických učebních oborů
Daniel Procházka -
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Zpětná vazba a formativní hodnocení v odborném výcviku elektrotechnických učebních oborů
Daniel Procházka -
Hodnocení a poskytování zpětné vazby učitelem ruského jazyka žákům se SVP během distanční výuky.
Klára Pohlová -
Zpětná vazba učitele u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Markéta Plachá -
Zpětná vazba učitelů ve výukové komunikaci na 1. stupni základních škol
Tereza Daňková -
Školní hodnocení žáků 1. stupně ZŠ očima rodičů
Martina Bursíková Koldánová