Analýza spotřebitelského chování při výběru knih – Mgr. Simona Ondráková
Mgr. Simona Ondráková
Master's thesis
Analýza spotřebitelského chování při výběru knih
Analysis of consumer behavior in choosing books
Abstract:
Magisterská diplomová práce „Analýza spotřebitelského chování při výběru knih“ si klade za cíl zjistit prostřednictvím dotazníkového šetření podle čeho si občan Brna vybírá knihy. Jaké faktory na něj při výběru knih působí a jak vypadá průměrný spotřebitel nakupující knihy. V teoretické části vysvětluje pojmy marketing a marketingový mix. Zaměřuje se na spotřebitelské chování, jehož součástí jsou jednotlivé …moreAbstract:
The Master’s thesis entitled „Analysis of consumer behavior in choosing books“ aims to determine through quantitative research methods how do Brno town citizens choose books and to examine which factors influence them and how does common book consumer look like. The theoretical part explains important terminology and the most important terms of marketing and marketing mix. It focuses on the consumer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nuqum/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2011
- Supervisor: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality
Jan POSPÍŠIL -
Analýza spotřebitelského chování na trhu lokální produkce
Nikola Klobásková -
Model chování rozhodovací jednotky na trhu s povinným očkováním
Markéta Morcinková -
Analýza spotřebitelského chování
Veronika Lysáková -
Analýza spotřebitelského chování
Kristián Jejkal -
Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague)
Harshnakumari Kalsinhbhai Bhabhor -
Factors influencing the consumer behavior of Russian citizens towards luxury goods
Maria Babenkova -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar