Jakub Roučka

Bakalářská práce

Analýza komunikační strategie SmartWings

SmartWings: Marketing Communications Strategy
Anotace:
Cílem této práce je rozpracovat strategii marketingové komunikace značky SmartWings, pod níž provozuje své pravidelné nízkonákladové lety společnost Travel Service, a.s. Podklad pro tento záměr tvoří dvě teoretické kapitoly. První z nich se věnuje rozboru obchodních modelů v civilním letectví (klasický vs. nízkonákladový) a vyzdvihuje jejich specifika, druhá část pak poskytuje potřebný vhled do teorie …více
Abstract:
This thesis is concerned with marketing communications of SmartWings, the low-cost sub-brand of Travel Service airline. The theoretical section comprises two chapters: first of them is dealing with the difference between full-service and low-cost carriers. The second part provides insight into relevant aspects of marketing communications theory. The third chapter is aimed directly at the communications …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2009
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Vladimíra Dufková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15709

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod