Analýza komunikační strategie SmartWings – Jakub Roučka
Jakub Roučka
Bakalářská práce
Analýza komunikační strategie SmartWings
SmartWings: Marketing Communications Strategy
Anotace:
Cílem této práce je rozpracovat strategii marketingové komunikace značky SmartWings, pod níž provozuje své pravidelné nízkonákladové lety společnost Travel Service, a.s. Podklad pro tento záměr tvoří dvě teoretické kapitoly. První z nich se věnuje rozboru obchodních modelů v civilním letectví (klasický vs. nízkonákladový) a vyzdvihuje jejich specifika, druhá část pak poskytuje potřebný vhled do teorie …víceAbstract:
This thesis is concerned with marketing communications of SmartWings, the low-cost sub-brand of Travel Service airline. The theoretical section comprises two chapters: first of them is dealing with the difference between full-service and low-cost carriers. The second part provides insight into relevant aspects of marketing communications theory. The third chapter is aimed directly at the communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15709
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2009
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Vladimíra Dufková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15709
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba nízkonákladové komunikační kampaně
Radka Tomečková -
Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu
Veronika Peroutková -
Marketingová komunikace vybraných organizací
Karel KOHOUT -
Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie
Lucie Šindlářová -
Komunikace v extrémně složitých situacích
Veronika Šilhanová -
České aerolinie – analýza marketingového komunikačního mixu
Jana Marková -
Marketingové komunikace letecké společnosti
Jarmila SKOČDOPOLOVÁ -
Budování věrnostrních programů jako nástroj marketingové komunikace
Mariya Shatova