Marie-Anna Bukačová
Bakalářská práce
CRM systém firmy Petrof
Petrof CRM system
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje řízení vztahů se zákazníky u firmy PETROF. Teoretická část se nejprve zabývá problematikou spojenou se CRM a následně navazuje objasněním hodnoty zákazníka a hodnoty pro zákazníka. Teoretickou část uzavírají kapitoly týkající se B2B trhu. V praktické části je nejprve představena firma PETROF a její situace na trhu. Dále následuje analýza získaných poznatků a na základě …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with customer service management of company Petrof. The theoretical part engages in matters connected with CRM followed by clarifying what a customer means to the company and also what values of a customer there may be. Chapters with respect of the B2B market close the theoretical part of the thesis. In the first section of the practical part, the company Petrof is introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46064
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Karel Koliš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46064
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane