Bc. Karolína Matějková

Bachelor's thesis

Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu

Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je zjistit pomocí dotazníku a řízeného rozhovoru s majitelkou, jak spokojení jsou zákazníci v módním studiu Zannia. Spokojenost zákazníků budu posuzovat pomocí zákaznické zpětné vazby. Poznatky v teoretické části, kde jsou definovány pojmy zpětná vazba, spokojenost zákazníka, zákazník a další, jsou zpracovány pomocí odborné literatury. Aplikační část představuje módní studio …more
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to find out using the questionnaire and directed interview with the owner, how satisfied the customers are in the fashion studio Zannia. Customer satisfaction will be assessed using customer feedback. The knowledge in the theoretical part, where the terms feedback, customer satisfaction, customer and others are defined, are processed using technical literature.The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Petr Martíšek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích