Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu – Bc. Karolína Matějková
Bc. Karolína Matějková
Bachelor's thesis
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je zjistit pomocí dotazníku a řízeného rozhovoru s majitelkou, jak spokojení jsou zákazníci v módním studiu Zannia. Spokojenost zákazníků budu posuzovat pomocí zákaznické zpětné vazby. Poznatky v teoretické části, kde jsou definovány pojmy zpětná vazba, spokojenost zákazníka, zákazník a další, jsou zpracovány pomocí odborné literatury. Aplikační část představuje módní studio …moreAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to find out using the questionnaire and directed interview with the owner, how satisfied the customers are in the fashion studio Zannia. Customer satisfaction will be assessed using customer feedback. The knowledge in the theoretical part, where the terms feedback, customer satisfaction, customer and others are defined, are processed using technical literature.The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/k3o3p/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Martíšek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATĚJKOVÁ, Karolína. \textit{Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2018. Available from: https://theses.cz/id/4eh1vg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Michaela Komrsková -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Monika Hilenková -
Založení nového podnikatelského subjektu v oblasti maloobchodního prodeje zdravé výživy
Simona Matisková -
Záměr na založení nového podnikatelského subjektu v České republice
Jakub Šlégl -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím
Zdeňka Večerková -
Klasifikace klientské zpětné vazby
Nella Mazáčová -
Analýza zpětné vazby v konzultantské společnosti
Polina Zharkina -
Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie
Adam Hrnčiřík