Interaktivní výukový objekt pro podporu výuky předmětu Výchova k občanství – Adam HNIDA
Adam HNIDA
Bakalářská práce
Interaktivní výukový objekt pro podporu výuky předmětu Výchova k občanství
Interactive learning object to support the teaching of the civic education
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím digitálních technologií ve výuce občanské výchovy na ZŠ. Cílem této práce je vytvoření interaktivního výukového objektu pro podporu výuky předmětu výchova k občanství na ZŠ, jeho použití v procesu vyučování a následném zhodnocení učiteli. Název aplikace je "Historie českých zemí". Jejím obsahem je mapa českých zemí, která se mění v závislosti na uživatelem vybraném …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the usage of digital technologies in the teaching of civic education at primary schools. The goal of this work is to create an interactive learning object to support the teaching of civic education at primary schools, its use in the teaching process, and the following evaluation of teachers. The name of the application is "History of Czech lands". Its content is a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HNIDA, Adam. Interaktivní výukový objekt pro podporu výuky předmětu Výchova k občanství. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie se zaměřením na vzdělávání / Informační a komunikační technologie - Občanská výchova (se zaměřením na vzdělávání, pro ZŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Historie výuky matematiky od roku 1945 se zaměřením na lineární rovnice v českých zemích
Veronika Babčanová -
Historie vyučování matematice v českých zemích
Eva Pažourková -
Aplikace politiky zaměstnanosti v Moravskoslezském kraji
Klára Michalisková -
Politika bydlení a její přímé a nepřímé nástroje na komunální úrovni
Barbora Raková -
Migrační politika ČR a aplikace logistiky migrantů z perspektivy cizinecké policie
Martin Novotný -
Politika zaměstnanosti v okrese Rokycany
Iveta Šimanová -
Monetární politika ČNB a aplikace nástrojů
Radim Martiš