Marketingová doporučení pro prodejce i producenty farmářských trhů – Karolína Kovářová
Karolína Kovářová
Master's thesis
Marketingová doporučení pro prodejce i producenty farmářských trhů
Marketing Recommendations for Sellers and Producers of Farm Markets
Abstract:
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je teoretická a věnuje se problematice obchodu, maloobchodu a poté především samotných farmářských trhů. V této kapitole je také rozebírána oblast marketingového mixu a nákupního chování spotřebitele. V druhé části práce, kterou je část praktická, se popisuje konkrétní situace farmářských trhů v České republice, jejich kontrola ze …moreAbstract:
This diploma thesis is divided into two main parts. The first part is theoretical and deals with the issues of trade, retailing and then mainly the farmers' markets themselves. This chapter also discusses the area of marketing mix and consumer buying behavior. The second part of the thesis, which is a practical part, describes the specific situation of the farmers 'markets in the Czech Republic, their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 11. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVÁŘOVÁ, Karolína. \textit{Marketingová doporučení pro prodejce i producenty farmářských trhů}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/4el460/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights