Karin Nemcová

Diplomová práce

Cause-related marketing: kampaň značky Always

Cause-related marketing: kampaň značky Always
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout doporučení za účelem vylepšení CRM kampaně značky Always: „Nakup Always a pomoz ji nevynechat školu“ společnosti P&G. Marketingová kampaň byla zaměřená na problematiku „period poverty“ (menstruační chudoba), která je problémem ekonomicky znevýhodněných děvčat a žen. Teoretická část je zaměřena na společenskou odpovědnost firem, cause-related marketing a v neposlední …více
Abstract:
The aim of this thesis is to prepare recommendations that will be related to CRM campaign for brand Always: „Nakup Always a pomoz ji nevynechať školu“, P&G company. The marketing campaign was focused on the issue of 'period poverty', which is a problem of economically disadvantaged girls and women. The theoretical part focuses on corporate social responsibility, cause-related marketing and, last but …více
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je navrhnúť odporúčania za účelom vylepšenia CRM kampane značky Always: „Nakup Always a pomoz ji nevynechať školu“, spoločnosti P&G. Marketingová kampaň bola zameraná na problematiku „period poverty“ (menštruačná chudoba), ktorá je problémom ekonomicky znevýhodnených dievčat a žien. Teoretická časť je zameraná na spoločenskú zodpovednosť firiem, cause-related marketing …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2022
  • Vedoucí: Veronika Mokrejšová
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85099

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.