Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie – Bc. Adam Hrnčiřík
Bc. Adam Hrnčiřík
Diplomová práce
Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie
Customer feedback as a part of knowledge management in a company: a case study
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie“ je analýza současného stavu systému řízení zákaznické zpětné vazby ve zvoleném podniku a následné navržení změn v systému řízení zákaznické zpětné vazby. V rešeršní části práce jsou vymezeny teoretické poznatky týkající se inovací, zákaznické zpětné vazby, znalostního managementu a procesního …víceAbstract:
The subject of master thesis “Customer feedback as a part of knowledge management in a company: a case study” is analysis of current state of the customer feedback management system in selected company which is followed with proposal of changes in the current system. The review part of the thesis defines theoretical knowledge related to innovation, customer feedback, knowledge management and process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k2sq0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Mag. Dr. Eva Born
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení zpětných toků v podniku
Jakub Mičulka -
Znalostní management
Monika Chvílová -
Znalostní management a jeho využití v průmyslových podnicích - Znalostní podpora tvorby podnikové strategie a funkčních strategií
Petr PERGNER -
Znalostní management v organizacích s důrazem na dimenzi sdílení znalostí
Tereza Michalová -
Optimalizace Podnikových Zdrojů: Data, Informace, Znalosti, Moudrost
Dan-Eugen BIRTU -
Zavedení procesního modelu řízení do firmy ABC s.r.o.
Pavel Fridrich -
Procesní řízení organizace
Jiří Němeček -
Procesní řízení, jeho cíle a úloha při tvorbě přidané hodnoty pro zákazníka
Jitka Bubelová