Bc. Adam Hrnčiřík

Diplomová práce

Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie

Customer feedback as a part of knowledge management in a company: a case study
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie“ je analýza současného stavu systému řízení zákaznické zpětné vazby ve zvoleném podniku a následné navržení změn v systému řízení zákaznické zpětné vazby. V rešeršní části práce jsou vymezeny teoretické poznatky týkající se inovací, zákaznické zpětné vazby, znalostního managementu a procesního …více
Abstract:
The subject of master thesis “Customer feedback as a part of knowledge management in a company: a case study” is analysis of current state of the customer feedback management system in selected company which is followed with proposal of changes in the current system. The review part of the thesis defines theoretical knowledge related to innovation, customer feedback, knowledge management and process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: Mag. Dr. Eva Born

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management