Hra jako prostředek pedagogické diagnostiky v mateřské škole – Bc. Silvie ADÁMKOVÁ
Bc. Silvie ADÁMKOVÁ
Master's thesis
Hra jako prostředek pedagogické diagnostiky v mateřské škole
Playing as a means of pedagogical assessment in kindergarten
Abstract:
Teoretická část práce pojednává o vývoji dítěte předškolního věku, o pedagogické diagnostice, jejich etapách a metodách. Seznamuje s teoriemi her, významem hry v předškolním věku, klasifikací her a úlohou učitelky mateřské školy. V praktické části se zabývá zejména využitím hry jako prostředku pedagogické diagnostiky v praxi mateřské školy.Abstract:
Theoretical part of the thesis deals with preschool aged children's development, pedagogical assessment and its phases and methods. It is concerned with theory of playing, the meaning of playing at preschool age, the classification of playing and with the role of kindergarten teacher. In the practical part it mainly deals with making use of playing as a means of pedagogical assessment in kindergartens …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2013
Accessible from:: 3. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2013
- Supervisor: Mgr. Jitka Petrová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ADÁMKOVÁ, Silvie. Hra jako prostředek pedagogické diagnostiky v mateřské škole. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Pedagogy / Pre-School Education
Theses on a related topic
-
Implementace metodiky pedagogické diagnostiky v mateřské škole
Ludmila Bartíková -
Metody pedagogické diagnostiky v práci učitele praktického vyučování a odborného výcviku
Tomáš MARCHOVSKÝ -
Diagnostika v předmětu Strojírenská technologie – Dokončovací metody obrábění
Filip Depeš -
Využití metod pedagogické diagnostiky u dětí předškolního věku
Magdaléna BEČICOVÁ -
Metody pedagogické diagnostiky v práci učitele praktického vyučování a odborného výcviku
Lenka ŠPANNEROVÁ -
Metody a postupy učitele základní školy k diagnostice žáka.
Viktor DEJMAL -
Možnosti pedagogické diagnostiky dětí v mateřské škole
Gabriela BEČKOVÁ -
Metody a postupy poznávání žáka
Barbora KUČEROVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights