Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of China) – Zongyuan Chi
Zongyuan Chi
Bakalářská práce
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of China)
Abstract:
This thesis studies the effectiveness of internet advertising in the Chinese market and related factors and puts forward corresponding improvement suggestions. First, in the literature review chapter, the concepts and functions of advertising are explained. At the same time, it also introduces the concept, advantages, and effectiveness of internet advertising. Secondly, in the analysis of internet …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alena Drebitková Malá, Ph.D.
- Oponent: Lenka Platilová Vorlíčková, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHI, Zongyuan. \textit{Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of China)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/4f37xx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatics
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva