Martin Bušek
Bachelor's thesis
Genius loci v cestovním ruchu
Genius loci in tourism
Anotácia:
Cestování a turismus jsou dostupnější stále většímu počtu lidí a stávají se běžnou součástí jejich života. Zážitek a zvláštní atmosféra místa jsou přitom jejich velmi podstatným prvkem. S tím úzce souvisí percepce krajiny a genius loci, přičemž v této problematice doposud existuje jen malé množství výzkumných prací.Tato práce se formou empirického výzkumu, sestávajícího ze strukturovaných rozhovorů …viacAbstract:
Travelling and tourism are available to more and more people and are becoming a regular part of their lives. Experience and a unique atmosphere of a place are at the same time their very important elements. This fact involves landscape perception and genius loci but only very few research studies are dedicated to this problem area yet.The present Bachelor Thesis uses empirical research consisting of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB6992
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2015
- Vedúci: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Oponent: Mgr. Michal Trousil, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management a marketing Nymburka
Michaela Poláčková -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destinační management a marketing cestovního ruchu města Tábor
Ivana KOLÁŘOVÁ -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing a management
Jitka Kocková -
Využití výzkumu percepce krajiny v destinačním marketingu
Hana Mičová
Názov
Vložil
Vložené
Práva