Mgr. Daniel Mikula

Bakalářská práce

Server hry pro mnoho hráčů založený na databázi

Massive multiplayer game server based on database
Abstract:
The goal of the thesis was to design and implement a highly scalable server of a simple massively multiplayer game. The game was conceived as a research tool for evaluation of technologies suitable for deployment in a prospective project of an involved company. Stress was laid on the utilisation of existing non-relational databases as a means for securing the persistence of the game world.
Abstract:
Cílem práce bylo navrhnout a implementovat vysoce škálující server jednoduché hry pro mnoho hráčů. Hra vznikla pro otřeby průzkumu technologií vhodných pro nasazení v potenciálním budoucím projektu zapojené firmy. Důraz byl kladen predevším na použití existujících nerelačních databází jako nástrojů na zajištění perzistence herního světa.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
  • Vedoucí: RNDr. Jiří Filipovič, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martin Procházka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.