Michaela Šrámová

Bakalářská práce

Obchodní a kulturní specifika Indie

Business and cultural specifics of India
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit specifika Indie v oblasti ekonomické, obchodní a kulturní. První kapitola představuje indickou geografii, obyvatelstvo a stručnou historii. Část první kapitoly se zaměřuje na ekonomické a obchodní prostředí Indie. Druhá kapitola pojednává o indické kultuře a jejím vlivu na obchodní jednání. Třetí kapitola je praktickou částí. Je zde představena firma Škoda Auto …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to introduce specifics of India in economic, business and cultural areas. First chapter introduces Indian geography, population and short history. One part of first chapter is focused on economic and business environment of India. Second chapter deals with Indian culture and its influence on business negotiations. Third chapter is a practical part. At the beginning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: Františka Müllerová
  • Oponent: Jaroslav Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40857