Predpoklady a formy podnikania v SR – Lucia Kuráková
Lucia Kuráková
Bakalářská práce
Predpoklady a formy podnikania v SR
Assumptions and forms of business in the Slovak republic
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to bring a short insight of the objective and subjective assumptions of business and forms of business in the Slovak republic. The theoretical part is divided into two chapters. The first chapter defines the basic terms and conditions of business with the potential risks of the business. This definition is importat for smoother penetration into the next chapter, in …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je priniesť stručný pohľad o objektívnych a subjektívnych predpokladoch podnikania a formách podnikania v podmienkach Slovenskej republiky. Teoretická časť je rozdelená na dve kapitoly. Prvá kapitola definuje základné pojmy a predpoklady podnikania spolu s možnými rizikami, ktoré vznikajú pri podnikaní. Toto vymedzenie je nevyhnutné na plynulejší prienik do ďalšej kapitoly …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/n0y3m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
- Oponent: JUDr. Ing. Lucia Kubincová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
Skupinové formy podnikania s právnou subjektivitou a bez právnej subjektivity
Andrea Výbochová -
Návrh podnikatelského plánu založení podniku – rodinný podnik
Gabriela Kudličková -
Sociální podnik na malém městě
Simona Marvan Krausová -
Udržení konkurenceschopnosti malého podniku v oblasti pohostinství se zaměřením na podnik Baretta
Petra Aubrechtová -
Podnik a význam jeho zviditelnění na sociálních sítích
Gerenzel Gunaeva -
Strategie pro malý podnik
Tereza Kachlíková -
Způsoby evidence zásob a jejich optimalizace se zaměřením na konkrétní podnik
Romana Brázdová -
Vliv devizových intervencí České národní banky na vybraný podnik
Michal Fidzinski