Pozice českého tradičního obchodu na maloobchodním trhu – Bc. Erika Svobodová
Bc. Erika Svobodová
Diplomová práce
Pozice českého tradičního obchodu na maloobchodním trhu
The position of Czech traditional trade on the retail market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá českými tradičními maloobchodníky a jejich pozicí na maloobchodním trhu ve srovnání s velkými nadnárodními řetězci. Cílem je navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení udržitelnosti malých a středních maloobchodních firem působících na českém trhu. A to na základě situační analýzy trhu a výsledků z dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky malých a středních prodejen do 400 …víceAbstract:
The diploma thesis deals with Czech traditional retailers and their position on the retail market in comparison with large multinational chains. The aim is to propose measures to increase the sustainability of small and medium-sized retail compa-nies operating in the Czech market. It is based on a situational analysis of the market and the results of a questionnaire survey focused on customers of small …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Social networks and their impact on online retail and consumers behaviour
Kateryna Karielina -
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
Renata Jandová -
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Vizuální pozornost a nákupní záměr spotřebitelů v souvislosti s kavárenskými profily na sociální síti Instagram
Adéla Holcová -
Analýza činnosti agentury Czech Trade na exportně významných trzích
Vlastimil Janecký -
Foreign trade commodity structure, case study of the Czech Republic
Eva Koubová -
Analýza aktivit agentury Czech Trade na vybraných trzích
Adéla Dobrovolná