Online marketingové nástroje na příkladu zapsaného spolku – Lukáš Arazim
Lukáš Arazim
Master's thesis
Online marketingové nástroje na příkladu zapsaného spolku
Online marketing tools applied on the website of an association
Abstract:
Diplomová práce „Online marketingové nástroje na příkladu zapsaného spolku“ se zabývá doporučením vhodné online marketingové strategie pro zapsaný spolek Golf Club Davis. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část dává čtenáři znalostní základ vybraných online marketingových nástrojů. Aplikovaná praktická část práce analyzuje vliv nástrojů na celkovou návštěvnost webového portálu spolku. Dílčím …moreAbstract:
The master’s thesis “Online marketing tools applied on the website of an association” deals with suitable online marketing recommendations for the Golf Club Davis association. The thesis is divided into two parts. The theoretical part provides the reader with the knowledge of selected online marketing tools. The practical part analyzes the influence of the tools on the total attendance of the association …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72709
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2018
- Supervisor: Ivana Topolová
- Reader: Markéta Kubálková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72709
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Public relations strategie zaměřená na budování značky a zvýšení návštěvnosti webového portálu
Michala Gregorová -
Analýza návštěvnosti webového portálu cestovního ruchu (na příkladě www.jizni-morava.cz)
Jitka Blahová -
Internetový marketing webového portálu
David PRANTL -
Optimalizace webového portálu Alfabet
Pavlína Chmelová -
Vývoj a propagace webového portálu pro podporu turistického ruchu v České republice
Tomáš František Kašpar -
Marketingová komunikace konkrétního webového portálu
Marek Lustyk -
Internetový marketing webového portálu se zaměřením na optimalizaci pro vyhledávače
Vojtěch Havíř -
Možnosti využití sociálních sítí a internetového marketingu pro podporu konkurenceschopnosti webového portálu
David Pryl