Zuzana Praženicová

Bakalářská práce

Marketing aktívnych produktov vybranej banky

Abstract:
The work is to analyze and significance of marketing in the banking sector, through the marketing mix, aiming first of all banking operations, applied to one of the most successful banks in the present, SLSP, a.s.. The work moves from the theoretical part, focused primarily on bank marketing approach and its specificities, by nature of the operation of marketing mix and characterize the operations …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je analyzovanie a význam marketingu v bankovom sektore, a to prostredníctvom nástrojov marketingového mixu, zameraných predovšetkým na aktívne bankové operácie, aplikované na jednu z najúspešnejších bánk v súčasnosti, na Slovenskú sporiteľňu, a.s.. Práca prechádza od teoretickej časti, zameranej predovšetkým na priblíženie bankového marketingu a jeho špecifík, cez podstatu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Martin Vovk, PhD.
  • Oponent: Ing. Katarína Jankacká, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management