Tomáš Kliment

Diplomová práce

User Journey Mapping of a Given Tech Company

Mapování cesty uživatelů dané technologické firmy
Anotace:
Cesty zákazníků jsou čím dál komplexnější. Rostoucí počet kontaktních bodů v online prostředí ztěžuje firmám snahy o zprostředkování co možná nejlepší zákaznické zkušenosti. Otázkou zůstává, jak zaručit co nejlepší zážitek v každém kontaktním bodě a naplnit tak očekávání a potřeby náročných zákazníků dnešní doby. Metoda mapování cesty uživatele je skvělým nástrojem, jak tohoto cíle dosáhnout. Diplomová …více
Abstract:
Customer journeys are becoming more complex than ever. The increasing number of online touchpoints customers use to communicate with business makes it more difficult for companies to always ensure a superior customer experience. So, the fundamental question is – how do companies make sure they still meet customer expectations and secure high-level customer experience at every touchpoint? One great …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 9. 2021
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84843