Barbora Šimečková

Bakalářská práce

Socialistická propagace - reklama v podmínkách centrálně plánovaného hospodářství v Československu 70. a 80. let 20.století

Socialist promotion - advertising in terms of a centrally planned economy in the 70s and 80s of the 20th century in Czechoslovakia
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje teorii a praxi socialistické reklamy v 70. a 80. letech 20. století v Československu. V první části vychází ze současné teorie reklamy a konfrontuje ji na základě analýzy dobové teoretické literatury (skripta pro posluchače Fakulty žurnailistiky Univerzity Karlovy v Praze, odborný časopis "Propagace") s teoretickými přístupy k reklamě v 70. a 80. letech minulého století v …více
Abstract:
This bachelor thesis analyses the theory and practice of socialistic advertising in the 70s and 80s od the 20th century in Czechoslovakia. The first part is based on current theories of advertising -- it analysis on the basis of of contemporary theoretical literature (textbooks for students of the Faculty of Journalism at Charles University in Prague, the magazin "Propagace") with theoretical approaches …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2012
  • Vedoucí: Irena Kozmanová
  • Oponent: Pavel Szobi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33845