Zuzana Berecová, DiS.
Bachelor's thesis
Obsluha fyzických osob v bance
Service for natural persons in the bank
Abstract:
V bakalářské práci se zabývám tématem obsluha fyzických osob v bance. Zaměřuji se na historický vývoj v péči o klienta a současný stav této péče. Srovnávám spokojenost klientů ve vybraných bankách a chování osobních bankéřů jednotlivých bank k zákazníkovi. Popisuji, jaké produkty a služby může banka fyzickým osobám nabídnout, komunikaci a jednání pracovníků banky prodávajících tyto produkty a služby …moreAbstract:
In my bachelor thesis I deal with the topic of the bank services offered to natural persons/individuals. I focus on the historical development of the care provided to clients and the current state of the care. I compare the satisfaction of clients in the selected banks and the conduct of personal bankers towards their customers. I describe what products and services the bank can offer, communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2010
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/jfvd9/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2010
- Supervisor: Ing. Helena Janegová
- Reader: Ing. Dana Havlíčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Komunikace a jednání samosprávy poddanského města v 17. století (na příkladu Lipníku nad Bečvou)
Aleš Vohnický -
Metody vedení komunikace v krizové situaci s ohledem na právní aspekty a dopady behaviorálního jednání jednotlivých stran
Markéta Kasenčáková -
Kreativita v komunikaci s klienty v bankovním prostředí
Jan Dvořák -
Jednání s movitými klienty v ČSOB a.s. v obtížných situacích
Jiří Vaněk -
Řízení vztahů s klienty bankovní instituce
Lukáš Dědek -
Systém práce s VIP - klienty banky
Karina Tochtarová -
Analýza mluvených a psaných projevů užívaných v komunikaci s klienty bankovního ústavu.
Soňa RAJTROVÁ -
Psychologické aspekty komunikace s klientem v bankovním sektoru
Lucie Doubravová